dinsdag 17 november 2015

Een afscheid

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt ben ik hier niet meer actief. En dat heeft uiteraard een reden. Ik had geen motivatie meer om op deze blog te schrijven en nadat ik een half jaar heb geblogt op Olaf & June over heel veel verschillende onderwerpen kwam ik er achter dat ik dat veel leuker vond.

Eigenlijk loop ik al heel lang met het idee om iets anders te starten maar toch durfde ik het niet zo goed. Totdat ik echt door had dat ik heel veel energie kreeg van het schrijven over onderwerpen die me heel dicht aan het hart liggen en waar ik echt iets mee heb begon het idee voor een nieuwe blog echt vorm te krijgen en kreeg ik ook de durf om iets anders te gaan doen. 

Zo begon ik met het maken van plannen en het lezen van boeken en brainstormen over een nieuwe blog. Al snel was de naam er en merkte ik dat er ergens echt een passie begon te ontstaan en een klein vlammetje steeds groter werd. En dus zette ik het door en op een donderdagmiddag legde ik mijn domeinnaam vast.  

Vanaf maandag 30 november zal ik gaan schrijven op lifewithanchors.nl. Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik hoop dat ik jullie daar ook mag ontmoeten!

Tenslotte wil ik jullie bedanken voor de afgelopen jaren dat jullie mijn blog lazen en reageerden. 

2 opmerkingen:

  1. Allereerst wat fijn weer iets van je te horen!
    Wat gaaf dat je een nieuwe weg inslaat en ik ga het zeker bezorgen!

    Succes in alles!

    Liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je iets heb gevonden waar je helemaal blij en enthousiast van wordt, ik ga zo eens een kijkje nemen op je nieuwe blog. Ik ben wel benieuwd waar je je creativiteit nu in gaat stoppen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!